środa, 3 sierpnia 2016

Morskie opowieści cz.2

Jak obiecałam :) Znów będą morskie klimaty i znów zgłaszam do zabawy w Klubie Twórczych Mam:
Ze zrobieniem takiego obrazka jak zaraz pokażę nosiłam się już daaaawno jak zobaczyłam gdzieś na necie - chyba na pintereście... No i nadarzyła się wreszcie okazja. Z tym, że mojemu synowi nie chciało się układać patyczków, więc ten obrazek zrobiłam sama:
Ale Starszakowi się podobało jak przyklejałam patyczki i też chciał zrobić swój obrazek - tylko z czegoś innego :) To narysowałam mu rybkę i przykleił na nią drobne kolorowe kamyczki i tą pracę właśnie zgłaszam do zabawy w KTM:

Jest to banalnie prosta do wykonania ozdoba, a jaka efektowna :) Można też przykleić piasek przywieziony z plaży albo muszelki - fajna pamiątka z wakacji nad morzem. My wprawdzie nad morzem nie byliśmy, ale lubimy morskości, więc obrazki są :)

Mam jeszcze jedną morską pracę do pokazania, bo wreszcie ją skończyłam, ale to następnym razem, bo już mi synu nie pomagał w jej wykonaniu. No nic wracam do zaprawiania słoików... A w dzień do pielenia ogródka... Taka pora - co zrobić :)

10 komentarzy:

  1. Pomysłowe i efektowne. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rybka z kolorowych kamyczków jest śliczna, i aż niewiarygodne że wykonana przez Starszaka.
    Powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mirka! Obrazek z patyczków nawet ciekawie wygląda Synka to masz zdolniacha, Podziwiam go za tyle cierpliwości ile tam tych kamyczków musiał ułożyć - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, Krysiu - no co Wy? on tylko posypał tymi kamyczkami posmarowany klejem kontur - za dużo się nie napracował :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mirko! Ale i tak go podziwiam że w ogóle chce mu się takie rzeczy robić - Pozdrawiam

      Usuń
  5. Fajny pomysł z tymi kamyczkami! Może się i nie napracował, ale efekt jest świetny!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super,że synek się tak wciągnął w robienie kolorowych rybek. Może z czasem wciągnie się też w pielenie hehe pozdrawiam :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna rybka, taka kolorowa:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Konik morski też wieki temu gdzieś zwrócił na mnie swoją uwagę :)
    Takie obrazki z użyciem wszystkich możliwych sypkich materiałów to SUPER rozwijająca zabawa dla dzieciaków :)
    Dzięki za kolejny świetny pomysł i zgłoszenie go w naszym wyzwaniu.
    Pozdrawiam
    tynka/Klub Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...