wtorek, 10 listopada 2015

Makramowy komplet

Pierwszy mój naszyjnik i kolczyki makaramowe, bo bransoletkę trzyrzędową już robiłam :)
Czarne z czarnym - na specjalne zamówienie Natalii z Zaczarowanego Papieru - link









To jest część paczuszki jaką dla niej przygotowałam - reszta będzie w kolejnym poście :)
A ja nadal jestem u Rodziców i nie mam za bardzo dostępu do neta - tylko chwilkę wieczorami, więc zaległości w czytaniu Waszych blogów nadrobię sobie po powrocie :)
Na weselu o dziwo było fajnie - do 1 w nocy byliśmy, bo Maluch trochę przesypiał w kantorku, we wózku i na zmianę do niego chodziliśmy sprawdzać czy śpi, bo mega głośno była muzyka i ciężko mu się zasypiało i krótko posypiał, ale zawsze trochę odpoczął i mogliśmy zostać dłużej - po oczepinach pojechaliśmy :) Jestem bardzo zadowolona :) I biżuterię miałam cudną od Agatki, i fryzurę fajną, tylko muszę schudnąć, bo od wakacji zaprzestałam diety i waga stoi w miejscu - ale dobrze, że stoi a nie leci w górę :D Także mam w planie kolejną turę odchudzania jak wrócę do domu i może do Świąt uda mi się znów parę kilo zrzucić. Po miesiącu diety latem schudłam 5 kg i ważę 85 kg. Czas na kolejne 5 mniej :D Oby się udało :)
No to do napisania :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ten komplecik aczkolwiek nie przepadam za czarnym w czarnym . Ale klient nasz Pan :-) Poradziła sobie świetnie . W sumie to najbardziej podoba mi się naszyjnik.
    Fajnie , że wesele udane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo podoba ten komplet,bo jest taki elegancki i pasuje do wielu kreacji.
    Trzymma kciuki wytrwałość w diecie i kolejne kilogramy .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. This is a beautiful set, love it! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo gustowny i pięknie wykonany komplet!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalny komplecik :)
    Trudno uwierzyć jak się patrzy na całość ,że nie które elementy robiłaś pierwszy raz !

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik wyszedł super:) Bardzo fajnie sobie z nim poradziłaś:)
    5kg w miesiąc to idealny wynik, tak trzymaj:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie gotyckie klimaty :-)
    powodzenia w dietowaniu się, ja nawet nie mogę używac tego słowa bo od razu robię się głodna! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z czarnego kompletu najbardziej zachwyciła mnie bransoletka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplet pierwsza klasa, debiut bardzo udany.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...