poniedziałek, 23 listopada 2015

Kosz z kwiatami xxx

Tym razem chciałam Wam zaprezentować haft, do którego wzór otrzymałam ze sklepu internetowego hobberia.com, za co serdecznie dziękuję. Sklep tan poświęcony jest prawie w całości haftom krzyżykowym - znaleźć tam można głównie wzory do haftu, ale także wszystko co potrzebne do krzyżykowania - kanwy, muliny, bazy do kartek, ramki itd.
Zestaw składał się z 3 kartek - jedna tytułowa, jedna ze wzorem i jedna z rozpiską mulin - wszystko estetycznie zapakowane. Jeśli chcecie wyszyć taki sam albo podobny - bo oferta sklepu jest bardzo bogata i mają też hafty na kartki świąteczne - to podaję link do wzorów.

 A tak wygląda haft w moim wykonaniu i z trochę zmienionymi kolorami, bo nie wszystkie miałam w domu, więc sobie zamieniłam - polecam do tego internetowy zamiennik mulin, jeśli jeszcze nie znacie - kiedyś korzystałam z Abakana, ale coś mi nie chciał zaskoczyć tym razem i znalazłam inny, który również pokazuje kolory na monitorze => zamiennik mulin.
 No a tutaj już z backstichami - przekonałam się do nich - jednak z nimi obrazki nabierają wyrazistości :)
 I obrazek oprawiony w ramkę passe-partout. Gotowe bazy do kartek także można znaleźć na stronie hobberii => tutaj.
  Takie bazy składają się z 3 elementów - koperty i bazy wraz z wkładem, który służy do zaklejenia tyłu haftu - wszystko pod kolor :) link
 A do wyboru są przeróżne kształty i kolory - tutaj pokazuję przykładowe:

I jak Wam się podoba, bo mnie bardzo :) Jestem z siebie zadowolona :)
A prywaty trochę napiszę w kolejnym poście, bo ten troszkę mi długi przez tyle zdjęć wyszedł - więc do usłyszenia :)

9 komentarzy:

  1. Piękny haft :* A te kreseczki rzeczywiście dodają wyrazistości. Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. No i kolejny świetny post. Lubię takie z podaniem źródła i opisem tego co i jak sie zrobiło. Pasmanteria jest dla mnie nowa, nie byłam tam jeszcze więc z radością zapisałam sobie linka. Gotowych kartoników nie kupuje , bo dla mnie to jest za drogie. Koszt takiej kartki robi się wysoki. Kartoniki przygotowuje sobie sama , kupuje karton wizytówkowy lub kolorowy bristol w arkuszach . Okienka wycinam w aszynce lub jak mi nie pasuje rozmiar zwykłym nozykiem do tapet.
    Karteczka wyszła świetna lubie takie własnie i praktycznie tylko takie robię.
    Dziekuję za odpowiedź na moje pytanie . Hm.... niezły sposób na testeowanie:-)
    A jeżeli chodzi o Abakan , to on nie chodzi w przeglądarce google chrom w explorer bez probleum
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobienie kartoników do kartek z pewnością jest tańsze, ale trzeba mieć maszynkę :) ja osobiście niecierpię wycinania okienek nożykiem - wychodzą mi może i równo, ale te brzegi....
      a ja właśnie używam chrome i nawet nie wiedziałam, że to od przeglądarki zależy czy działa czy nie :D

      Usuń
  3. Świetny post z konkretnymi poradami :-)
    Karteczka wyszła przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te Twoje hafty :) Karteczka wyszła Ci perfekcyjnie, a osoba, która ją otrzyma będzie wiedziała, że włożyłaś w jej wykonanie mnóstwo pracy oraz serducha :) Buziaki przesyłam ***

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafcik bardzo fajny, taki uroczy. Mam w domu kilka tego typu kartek z okienkiem, fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to wszystko wyszło, hafcik prezentuje się w takiej oprawie znakomicie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft bardzo ładny, a backstitch jest jak kropka nad i.

    OdpowiedzUsuń
  8. o! właśnie dzisiaj szukałam w pamięci tego słowa back... cośtam
    stanęło na "kreseczkach" ;-DDD

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...