poniedziałek, 1 grudnia 2014

Miniaturowe święta :)

Żeby nie było, że nie robię nic maleńkiego, to pokażę - jak obiecałam ostatnio - moje stroiczki świąteczne w miniaturze. Mam też przygotowane akcesoria do lalkowej sesji świątecznej, ale nie mam kiedy zrobić zdjęć :) Ale pomału się ogarniam, więc do świąt powinnam zdążyć :D

Świeczniki i ostrokrzewowy stroik:




 Pięciogroszówka dla pokazania wielkości:

 A tu już pełnoprawne miniaturowe stroiczki:
 I żeby nie było - świeczki są prawdziwe i można je zapalić :)






Mam jeszcze kilka do pokazania, dlatego ciąg dalszy nastąpi w kolejnym poście :) A jeszcze tyle moich tworzydeł mam do pochwalenia się, że do świąt nie będzie u mnie nudy :) No i kolejne powstają, bo teraz się wzięłam za szydełkowanie i pomału zaczyna mnie zasypywać śnieżynkowy śnieg :D A jeszcze TO bym chciała zrobić... i TAMTO... Naprawdę doba mogłaby trwać dłużej :)

4 komentarze:

  1. Hello from Spain: awesome miniatures dedicated to Christmas. Great job. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne maleństwa:D a czas nie wiedzieć czemu przyśpieszył ostatnio ogromnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty to robisz? Piękne są :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...