piątek, 7 marca 2014

Wymianka babeczkowa

Miało być o miniaturkach, ale... obiecanki-cacanki :D Nie martwcie się - w końcu wstawię :)
A teraz do wymianki, bo chce się pochwalić :D
Z wielką przyjemnością wzięłam udział w tej wymiance (mimo, że jestem na permanentnej diecie :D
Moja parą była Greenfrog z tego bloga. Przesymapatyczna osóbka :) Dodatkowo korzystając z wysyłania paczki zrobiłyśmy mini-prywatną wymiankę :) Ja zostałam przy temacie babeczek, bo widziałam na blogu Greenfrog, że dostała na Święta fartuszek z babeczkami, więc uszyłam dla niej do kompletu rękawicę i podkładkę :)
Oto co ja zrobiłam i wysłałam:







 A tutaj rękawica i podkładka:


A takie śliczności dostałam - dziękuję baaaardzo jeszcze raz :)













5 komentarzy:

  1. dziękuję jeszcze raz, Twoje tworki są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne rzeczy! :) Zarówno te od Ciebie jak i Greenfrog ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Och! Słodziej już by się chyba nie dało.
    Babeczkarskie foty - za przeproszeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super:) ale słodkości :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...