poniedziałek, 10 lutego 2014

Prywatna wymianka z Elunią

Zachwycona pracami Eluni z tego bloga zaproponowałam jej nieśmiało wymiankę i ku mojej WIELKIEJ radości - zgodziła się :) Więc zabrałam się do dzieła, korzystając z mojej weny i oto co dla niej przygotowałam - pokazuję bo prawdopodobnie dzisiaj przesyłka została już doręczona :)
Jajo w zielonościach, bo doszukałam się na blogu, że Elunia lubi kolor groszkowy :) Karteczka ze słonecznikami (foto mojego autorstwa :), świeczuszka w kształcie tulipanka - wprawdzie nie ja ją zrobiłam, ale moim zdaniem jest śliczna :)
Duży zestaw scrapków:
Zestaw serwetek:
Karteczki z serii "Nasi milusińscy", coś słodkiego i herbatka Dilmah - najpyszniejsza na świecie :)
I różyczki w koszyku, o których będzie szerzej w kolejnym poście :)




3 komentarze:

  1. jesteśmy parą w babeczkowej wymiance, proszę, skontaktuj się ze mną: xgreenfrog@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bez jaj Ty sama zrobiłaś te różyczki? :O
    Są ekstra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie śledzisz mnie na bieżąco ;) już daaaawno temu był post jak zrobić takie różyczki - w następnym poście dałam linka do niego :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...